۱۳۹۰ شهریور ۸, سه‌شنبه

گذر آمار سازان به سایتهای سکسی هم افتاد

مدتی هست که برادران سپاه اعتراف به آمار بالای  بازدید مردم از سایتهای سکسی مینمایند که حتی گاهی رتبه یک شهر در دنیا بالا میرود.
(معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس گفت: بر اساس تحقیقات ارتش سایبری سپاه در زمینه مراجعه كاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی، شیراز رتبه ششم كشور را دارد. بیانی ادامه داد: همچنین بر اساس آمار دیگری در زمینه استفاده كاربران اینترنت از سایت‌های غیراخلاقی در بین ۱۸۲ كشور جهان تهران مقام نخست و شیراز رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.)
حال با بیان این حرفها آیا قرار است اتفاق تازه ای بیافتد که این دوستان دارند چنین ذکر مصیبت می خوانند. ضمن آنکه چند مورد جای سوال دارد که ذهن مرا به خود مشغول نموده.
1- مگر کلیه سایتهای غیر اخلاقی در ایران فیلتر نیستند؟ و اگر چنین است راهی به غیر از استفاده از فیلتر شکن برای کاربران ایرانی وجود دارد که از این دسته از سایتها بازدید نمایند؟
همه ما میدانیم که استفاده از فیلتر شکن باعث تغییر آدرس کاربر میگردد و او را کابری از کشور دیگر معرفی مینماید حال این دوستان چگونه به ماهیت کاربران پی میبرند.
2- فرض که اینگونه باشد و واقعا بردران ارتش سایبری این آمار را درست بیان کرده باشند این یعنی اینکه توزیع این فیلتر شکنها (vpn) توسط خود این بردران انجام می پذیرد و در واقع آنها توان نظارت به کار کاربران خویش را دارند. که در اینجا باید به کلیه کاربران اینترنت که از vpnهای نا امن استفاده میکنند هشدار داد.
3- آیا بیان این آمار یا آمار سازی بدین صورت دلایل پشت پرده ای ندارد. دلایلی همچون زمینه سازی حذف اینترنت یا برخورد شدید با کاربران اینترنت؟
4- چرا هیچگونه آمار از ایرانی هایی که از اینترنت استفاده نمی کنند اما ید طولانی در تجاوز گروهی و انفرادی دارند داده نمی شود؟ و چرا آمار صحیح از میزان معتادان به مواد مخدر در ایران داده نمی شود؟ راستی از لحاظ سرقت رتبه ایران کجاست؟
5- آیا رابطه ای بین جمع آوری ماهواره و اینگونه آمار سازی ها وجود دارد به این سخن دقت کنید:
(معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس بیان كرد: یكی از موضوعاتی كه دشمن از آن برای جدایی مردم از دین و تهی كردن نظام استفاده می‌كند ابزار فرهنگی و بهره‌گیری از سایت‌های اینترنتی فاسد، شبكه‌ها و آنتن‌های ماهواره است كه قارچ گونه در حال رشد هستند.هجمه به ارزش‌های دینی جامعه از جمله حجاب، عفاف، نوع‌دوستی، پركاری و توسعه بی‌بند و باری نیز از اهداف دیگر دشمنان است كه در شبكه‌های ماهواره‌ای روی آن كار می‌كنند.)
راستی تعریف این آقایان از سایتهای مستهجن چیست؟

۱ نظر:

  1. سلام پوریا هستم میخوام شماره ی جنده بهتون بدم عاقا من با شارژتونستم ب سکس تلی راضیش کنم چنبار باهاش حرف زدم میخوام شمارهشو بدم بیشتر باهاش اشنا باشید اسمش مهین 20 سالشه خیلیم خوشگله دردش شارژاینم شماره 09359862529

    پاسخحذف