۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

دادکان: همین دولت منو برکنار کرد من با این دولت و این آدمها نمی تونم کار کنم.

دادکان در برنامه ورزشی شبکه دو در جواب مجری برنامه آقای نهاوندیان که از او پرسیده بود چرا شما که ادعا مدیریتی در ورزش دارید به فدراسیون فوتبال برنمی گردید. گفت:
آقای عزیز محمدی و علیپور قبل از جام جهانی 2006 به من گفتند که آقای علی آبادی گفته چه تیم ملی خوب عمل کنه چه بد عمل کنه، برکنار خواهد شد. که حکم برکناریم در زمان جام جهانی ابلاغ شد و بعد از جام جهانی آقای علی آبادی پیغام داد که اون منو برکنار نکرده و این برکناری از جانب دولت انجام شده. منو همین دولت برکنار کرده. من نمی تونم با همون آدمها کار کنم.
آقای دادکان در بخشی از صحبتهایش با زیرکی باز به دولت خاتمی و کار کردن در آن زمان افتخار کرد و گفت که من افتخار می کنم که در زمان دولت وقت کار می کردم.
به نظر می رسد که در برنامه ورزشی شبکه دو قرار بود آقای دادکان تخریب شود که حتی در یک قسمت آقای دادکان گفت که، اونی که داره از گوشی اطلاعات اشتباه به شما می رسونه اطلاعاتش دقیق نیست.
این طور که به نظر می رسد عزیز محمدی و تیم اون خیز بلندی برای صندلی ریاست فدراسیون فوتبال برداشته اند و برای رسیدن به این منظور در حال تخریب کلیه منتقدانشان می باشند. و دادکان غیر مستقیم به این نکته نیز اشاره نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر