۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

مشکل موضوعات داغ در بالاترین

در چند روز اخیر گاهی برای یک مطلب در یک روز چندین موضوع داغ در سایت بالاترین زده شده شاید این مشکل دلایل زیادی داشته باشد اما فکر میکنم بخشی از این مشکل برگردد به اضافه نشدن لینک برخی از دوستان به موضوع داغی که در همان زمینه موضوع داغ زده شده است. پس دوستان خود اقدام به زدن موضوع داغ می نمایند.
البته گاهی موضوعات داغ کم اهمیت تری زده می شود که موضوعات داغ پر اهمیت در بین این موضوع داغ گم می شود و یا حذف می شود. راهکاری را که می توان در این زمینه به گردانندگان سایت بالاترین پیشنهاد کرد این است که امکان اضافه کردن لینک به موضوع داغ بر عهده خود لینک گذار نیز قرار گیرد و در صورتی که خلاف موضوع ذکر شده بود کاربری که موضوع داغ گذاشته آن را بتواند حذف کند و یا دیگر کاربران گزارش تخلف برای آن لینک رد کنند و یا به آن لینک منفی بدهند.
و در مورد موضوعات داغ کم اهمیت نیز میتوان همچون لینکها، ارزش موضوع داغ را بر مبنای لینکهای فرستاده شده در آن زمینه و یا امتیاز های داده شده به مجموع لینکهای آن موضوع داغ رتبه گذاری کرد تا موضوع داغ مورد بحث به راحتی از صفحه موضوعات داغ حذف نشود تا کاربران دیگر، مجبور به قرار دادن موضوع داغ دیگری در آن زمینه شوند.
امیدوارم دوستان و همچنین گردانندگان سایت بالاترین این موارد را ببینند و راهکاری جهت بالاتر رفتن کیفیت سایت بالاترین در این زمینه پیدا کنند.
این تنها یک پیشنهاد بوده و اگر دوستان گرامی در سایت بالاترین با این پیشنهاد مخالف هستند لطف کنند و دلایل خود را بگوییند تا شاید به نتیجه بهتری برسیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر