۱۳۹۱ خرداد ۲۵, پنجشنبه

در دام نیروهای امنیتی و اطلاعاتی فعال در بالاترین نیافتید.

با شروع خرداد فعالیتهای مشکوک در سایت بالاترین افزایش چشمگیری یافته است و عده با نقاب فحش به خمینی و یا انقلاب اسلامی اقدامات مشکوکی را درسایت بالاترین آغاز نموده اند.
نکته جالب اینکه این عده با زیرکی کامل خود را در پشت افرادی دلسوز ولی منتقد و یا حتی مخالف با جنبش سبز مخفی می نمایند. و با بیان الفاظی که میتواند باعث تهیج دوستان مخالف رژیم شود سعی دارند خود را مخالف سر سخت حکومت نشان دهند. این عده که من این گروه را از زبده ترین کماندوهای فضای مجازی میدانم موجوداتی پیچیده و عجیبی هستند که گاهی با بررسی رفتار و گفتار شناسی این گروه به دشواری میتوان افکار و نظراتشان را تشخیص داد مدت دو هفته می باشد که بر روی تعداد از این افراد در سایت بالاترین مشغول کار هستم. و اگر بخواهم آنها را به چیزی تشبیه کنم تنها می توانم از باربا ها در کارتون بارباپاپا اسم بیاورم. این موجودات به راحتی قابلیت این را دارند که خود را جزو هر گروه و دسته ای نشان دهند و نکته جالب اینکه اغلب خوانندگان کامنتهایشان، نیز فریب می خورند اما با تمام این تفاسیر یک شاخصه اساسی همه این افراد دارند و آن اینکه هیچگاه در هیچ کامنتی خط قرمزهای خود را نشکسته اند. و این خط قرمز هر چه به مرکز حاکمیت و شخص رهبری نزدیکتر می شویم پر رنگتر می شود. البته یک نکته را باید یادآور شوم که این موجودات پیچیده و عجیب که آخرین دست آورد سیستم جنگ سایبری رژیم است، توان شکستن هر گونه خط قرمز را دارد. اما به شرط آنکه در شرایط بحرانی قرار گیرند.
هدف تعریف شده این گروه در حال حاضر حمله به جنبش سبز و لینکهای ارسالی در مورد سالگرد جنبش سبز می باشد. و حتی زیر سوال بردن سکوت جنبش سبز و حتی از اینکه چرا جنبش سبز حرکات رادیکال در پیش نمیگیرد در مقابل حکومت ناراحت و ناراضی خود را نشان میدهند.
از دوستان مخالف و منتقد جنبش سبز اما دلسوز که تفکراتشان با تفکرات جنبش سبز در تضاد است خواهشمندم که در دام این افراد نیافتده و در وحله اول تا لازم نشده زیر لینکهایی که مربوط به مسایل جنبش سبز است منفی ندهند، و یا کامنتهای تند نگذارند. البته این به بدان معنا نیست که قصد این را داشته باشم تا در بیان مخالفتها و انتقادات این دوستان خللی وارد شود. اما مراقب باشید تا از شما به عنوان سربازان پیاده رژیم استفاده نشود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر