۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

مهدی بیا مهدی بیا (آقا مهدی یحیی نژاد) . من با تو حرف دارم

سلام آقا مهدی
مدتهاست که دارم سایت بالاترینو می خونم و به نبوغ و پشتکار تو احسنت میفرستم. که با بنای یک همچین سایتی ما ایرانیان را گرد هم جمع کردی.
مهدی جان من چند بار با خود تو مستقیم صحبت کردم (تو خواب نبود بخدا) . و هر بار که با تو همکلام شدم به منطقی بودنت و باهوش بودنت ایمان آوردم. هر سوال مرا با دقت جواب دادی. 
ولی حالا یک گلایه از تو دارم. چرا مدتی هست که کم پیدا هستی. چرا دیگر کمتر به میان بالاترینی ها می آیی آیا فکر میکنی که در شان تو نیست. آیا فکر نمی کنی اگر در هر ماه یک جلسه با دوستان بالاترین خود داشته باشی خیلی از مشکلات حل شود.
من زیاد اهل گلایه نیستم اما بگذار قسکتی از یک ایمیل که یکسال قبل برای بالاترین فرستادم را اینجا بگذارم شاید اینرا بخوانی.
ماجرا از اونجا شروع شد که من دو لینک گذاشتم و در آن با آنالیز رفتار گروهی از کاربران بالاترین اثبات کردم که این افراد خطا کار هستن. و بعد نفهمیدم چی شد آی دی من تو بالاترین بسته شد. و اصلا یه جوری برخورد شد که انگار میخواستند منو از صفحه دیجیتال محو کنن.
بعد هم من این ایمیل فرستادم که قسمتی از اونو اینجا میزارم که البته هیچوقت جوابی دریافت نکردم.
 .......................................
قانون عین عدالت نیست. اما مجری قانون می تواند از علم خود استفاده کند. علم مجری قانون کمک می کند تا قانون به عدالت نزدیکتر شود. پس اگر علم مجری قانون را در نظر بگیریم باید به تخلف آنگروه که بنده در دو گزارش خود آنرا ثابت کرده ام رسیدگی شود. چطور علم مجری قانون دعوتنامه ای را که حساب کاربری نشده و برای شخصی فرستاده شده باطل میکند.
http://balatarin.com/permlink/2011/9/28/2737745
 و
 

- بنده می توانم اثبات کنم که یکنفر می تواند با داشتان چندین حساب کاربری همزمان از بالاترین استفاده کند بدون آنکه بالاترین قادر به شناسایی آن باشد. اما قصد اینکار را ندارم البته فعلا تا دریافت جواب این ایمیل. هر سیستمی می تواند نقص داشته باشد، این مورد اشکالی ندارد اما حذف یک عده بدلیل آن نقص و نگهداری یک عده دیگر باز بخاطر آن نقص اشکال دارد با توجه به شکایات و اخطارهای رسیده به سیستم، ظن آن می رود که خدای نکرده عمدی در آن است.
- نمی خواهم تافته جدا بافته باشم. اگر ایمیلی هم فرستادم هدفم این است که بدانم آیا تنها قصد شما از حذف بنده خلاص شدن از شر کاربرانی چون اینجانب است یا عمل مو به مو به قانون بوده.
- در دنیا مجازی شرکتهای ارایه دهنده خدمت افرادی را استخدام میکنند تا باگهای محصولات آنها پیدا شود. افرادی که با آنالیز وبسایتها و کاربرانشان مخصوصا وبسایتهایی از نوع شما. آنوقت اینجانب از طرف گروهی از کاربران سایت مورد هجوم قرار گرفتم و از طرف شما مسدود شدم.
- چند وقت پیش کاربری برای خنده اقدام به منفی باران لینکها نمود و رسما در یکی از کامنتها اعلام کرد اگر کار من تخلف است پس کار آنهایی که سازمان یافته منفی میدهند هم تخلف است. فقط فرض کنید، فرض کنید. که دیگر کاربران بخواهند از ضعفها سیستم اینچنین استفاده یا سو استفاده کنند آیا آنوقت فکر نمی کنید به اعتبار سایت خدشه وارد می شود.
- من از خوانندگان قدیمی سایت شما بودم. و از کاربران جدید. اما اگر خوشنام شدن یک کاربر به محافظه کار بودنش است من نمی توانم محافظه کار باشم. و اگر نمیخواهید امثال بنده در سایت شما باشم احتیاجی به مسدود کردن نیست. جون میتوانم با یک حساب کاربری دیگر وارد شوم و اینبار حتی موذیانه برخورد کنم و از دانسته های فنی خود در راه دور زدن قوانین استفاده نمایم. بجای مسدود کردن حتی اگر یک پیام میفرستادید که فلانی اگر میخواهی اینجا بمانی اینقدر غر نزن. مطمین باشید آنوقت یا غر نمیزدم و می ماندم یا میرفتم و نمی ماندم. بسته شدن حساب کاربری من بسته شدن راه ورود من به بالاترین نیست.
موفق باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر